maandag 19 november 2012

Bij de start

Sinds een tijdje luister ik een paar keer per week naar een preek van Tim Keller. Hij spreek engels. Tijdens het luisteren schrijf ik mee met de preek, in het Nederlands. Dat 'preekverslag' wil ik op deze blog plaatsen, zodat ook andere mensen mee kunnen genieten van de prachtige preken van Tim Keller.
Ik ben geen vertaler en ook geen theoloog. Verwacht geen hoogstaande artikelen.
Ik zou het fijn vinden als hierdoor voor meer mensen de preken van Tim Keller toegankelijk worden. Ik geniet van elke preek, mijn geloof in God is er dieper door geworden. Ik heb er veel van geleerd , wie Jezus is voor mij en wie ik ben voor God.
Ik wens je dan ook zijn zegen toe bij het lezen en een open hart om de woorden van Waarheid en Liefde te ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten